10 sanningar om mig

ja, anna gjorde en sånhär så jag tänkte att jag också kunde det :)

 

  1. Jag måste alltid lösa sudoku innan jag går & lägger mig annars kan jag inte sova.
  2. Jag kan inte sova om jag inte håller i min mobil & det första jag tittar efter när jag vaknar är mobilen.
  3. Jag föddes med urakut kejsarsnitt & fick en förlossningsskada så jag hör bara med ena örat.
  4. När jag var liten trodde jag att man var tvungen att köpa nya tänder på apoteket efter att man tappat dom.
  5. Jag lärde mig läsa när jag var 5 år, själv, för att jag trodde att man var tvungen att kunna det när man började 6års.
  6. Jag har ADHD & en depression som jag nog aldrig riktigt kommer att bli av med.
  7. Jag vill ha 3 barn.
  8. Just nu vill jag inget hellre än att flytta hemifrån.
  9. Min första kyss var med en tjej så jag trodde att jag var lesbisk men egentligen så visste jag bara inte hur man skulle prata med killar, jag var väll rädd för dom.
  10. Jag är uppväxt i en religiös familj.

 

Det var det :)

 

//Love, Sandra

1 kommentarer
Postat av: ida

ooh vad fin blogg.

vad gör du idag då?

2010-12-15 - 14:28:18 | URL: http://kittigustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0