dagen 22/12

Var med Anna idag som sagt.
Åkte dit till klockan 2 så jag där till 5, vi hade det mysigt :)
Satt mest i sängen & så med Nellie & Hampus.
Anna har en jätte stor säng så det brukar bli så.

 

Efter att jag vart där så åkte jag, Hampus & min storasyster & bakade pepparkakor med några.
Jag lyckades bara göra 1 pepparkaka eftersom att resten av degen "försvann".

 

Köpis hade öppet till klockan 10, så jag & syster gick där efteråt & hjälpte kusinerna att köpa julklappar :)
_______________________________________________________________________________________

Hampus har haft mycket magknip på senaste, nu är han förstoppad igen, han har inte gjort nummer 2 på 2 dagar, så ni kan ju tänka er.

Så nu har jag köpt magdroppar från sempers som jag har börjat ge han & så ger jag honom kolikmassage (det hjälper mot förstoppning också).
Hoppas att det ska funka :)

 

//Love, Sandra

2 kommentarer
Postat av: Hanna

hejsan.. Tråkigt när dom inte sköter magen som dom ska.. Du kan faktiskt hjälpa han att bajsa. Stoppa försiktigt in en temp eller tops, så får man peta litegrann så brukar det komma! Hoppas allt går bra för er. God jul på dig o Lillfisen! // Moster Hanna! <3

2010-12-23 - 07:51:00 |
Postat av: Emelie - 19år och tvåbarnsmamma

Bebisar blir inte förstoppade, det kan ta upp till 10 dagar innan dom bajsar.

2010-12-23 - 13:24:24 | URL: http://mammatillebbaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0