För en vecka sedan.

Hejsan!
Precis för en vecka sen va Nellie beräknad, men icke, hon vill inte ut i kylan. Men som jag sa till Sandra för ett tag sen, Jag har en känsla av att inatt tänker hon komma. Så vi får se! 
Idag har jag vart med Sandra och mamma hela dagen. Vi gick först och tittade på ett ställe, med nya och begagnade barnkläder och massa annat. Där hittade jag och mamma en mobil till Nellies säng, och påslakan och spjälsängsskydd i mumin. Även en jätte söt mössa och en bilbarnstol. Allt det för bara 600. JUSTE, mina älskade strumpor med!
Sen så skulle vi gå till stan och kika lite där och gissa vad? jo jag halkar. Gjorde nå grymt ont, fällde till och med en tår av smärta. Nej, men vart nog mest rädd. Sånt händer. Men sen så gick vi runt på stan och kollade lite, så hittade både jag och Sandra en tröja, skitmysigt verkligen, och för endast 124 kr.
Vid 3 tiden åkte Sandra till kyrkan och åt julbord medans jag och mamma åkte hem.
Sen har jag bara legat i soffan och kollat på Narnia, häxan och lejonet.
Kommer lite bilder från det jag köpte idag, Har ni tur kanske även Sandra visar er vad hon köpt?

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0