God natt!

Är jätte trött, kom nyss hem så orkar inte ladda upp bild & så, visar imorgon.
Tänkte väll mest säga att vi lever.
Var & träffa Anna & Nellie, så söt hon var!
Jag kan inte fatta att Hampus var mindre än hon är nu när han föddes, det är ändå bara 2 månader sen!
Dom växer snabbt :)
Skriver ett inlägg & förklarar lite om oss & så imorgon, fick en fråga om jag kunde det :)
Oj, jag somnade till.
Lär sova!
//Love, Sandra

Ps, lär bara säga att Hampus är sitt gamla jag igen. Han har varit inne i en period då han nästan bara åt & sov. Men nu är han tillbaka till hur han var innan igen. Äter var 4e timme på dan & med 7 timmars mellanrum på natten, så skönt! Men istället är han vaken hela dagen från det att vi vaknar vid 10 tiden till ungefär 12 på natten!
Bara typ 3-4 powernaps här & där på 5-15 min.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0