Godmorgon.

Kom nyss hem från sjukhuset. Allt gick jätte bra, hon mådde jätte bra och allt va kanon!
Så sa hon att jag skulle komma tillbaka på söndag och på tisdag skulle jag bli igångsatt, Men sen så undersökte hon moder tappen och nu var jag ännu mer öppen, en dom där 1,5 cm. Hon sa aldrig hur mycket, men så då sa hon att om hon inte kommit till på söndag så får jag bli igångsatt då istället! :)
Idag så ska jag nog vara med Sandra, ska försöka få henne att baka pepparkakor med mig! :D
Nej, nu lär jag nog sova lite, så hörs vi senare, hejdå! :D

1 kommentarer
Postat av: Jossan

Jag har med ADHD och Depression.^^

2010-12-15 - 15:03:18 | URL: http://josephinemorphine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0