Heelt otroligt.

Idag vaknade jag halv ett. :O Brukar inte kunna sova så länge, men inatt gjorde jag det. Skönt i alla fall! :)
Nu på morgonen har jag vart ute med Wilma och senså bara legat i sängen typ. ;) Men ska snart börja fixa mig, ska ner på stan med mamma och fixa dom sista julklapparna. :)
Sov med flätor i håret inatt, så mitt hår va heeeeeeeeeeeelt krulligt när jag tog ur flätorna, så försöker att platta ner det lite med händerna, eftersom att platttången sliter jätte mycket på håret, speciellt min, och jag har ju redan slitet hår. :thumbdown:
Nej, nu lär jag fixa mig. :D

1 kommentarer
Postat av: Josefine - mamma till Hugo

Hejsan!

Just nu pågår det fyra tävlingar i min blogg där du kan vinna:



- Presentkort på 300:- hos SUMOpix

- Valfria mockasiner från DobiDobi.se

- Smart nappbehållare från Nizzy.nu

- Haklapp från JaMs Design



Välkommen in och delta!

2010-12-17 - 16:21:47 | URL: http://joosefinea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0