Min dag

Hej!
Idag så var vi ju med Anna & precis som hon sa så shoppade vi, fyndade, visar sen! :D
Efter det så åkte vi & åt julbord, det är så himla gott!
Speciellt gillar jag potatisgratäng & prinskorv! vad gillar ni bäst på julbordet?

Hampus har varit väldigt gnällig nu på kvällen, det var nog en kombination av magknip & trötthet.
Jag har gått runt med han, vaggat han, hjälpt han att prutta, ja, allt!
Inget funkade utan han bara grät och grät, matade han men han kräktes upp det.
Men nu somnade han i alla fall, matade han lite så slocknade han, förmodligen av utmattning.

Lägger in bilder på det jag köpt snart, ska bara städa lite först, lär ha det gjort tills imorgon för då kommer min faster hit.

Hörs!



Nej men nu vaknade han.
Det kommer bli en lång natt ;)

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0