Orkar inte

Känner att det har blivit för mycket blogg, jag har varken tid eller lust egentligen så nu framöver kommer jag inte att uppdatera lika mycket.
Så ni vet :)
Jag ska blogga för min egen skull igen, som jag gjorde förr.
Idag så var Anna & David här, vi hade jätte roligt, det var ett tag sen jag skrattade  så mycket, behövligt :)
Jag bakade kladdkaka till oss & den slukade dom, roligt att dom tyckte om den i alla fall, åt upp mina pannkakor också, haha.
En sak jag har  tänkt på är hur fort tiden går när barnen är små!
Jag menar Hampus väger ju dubbelt så mycket som när han föddes & han är 1dm längre.
Så står han upp, lyfter överkroppen, rulla runt har han gjort också men han är inte medveten om att han kan det, så sitter han med bara lite stöd & pratar & ler för fullt!
Jaja, nu ska jag städa, blir stökigt om dagarna.
Tror inte att jag kommer uppdatera mer idag så jag säger god natt nu! :)
//Love, Sandra

1 kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har nu kört igång julklappstävlingar

& det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-12-16 - 22:31:39 | URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0