tio sanningar om mig..

  1. När jag va liten trodde jag att man vart kortare för varje dag.
  2. Jag hatar att förlora!
  3. Jag är rädd att bada i sjöar och allt dedär pågrund av gäddor och andra fiskar.
  4. Jag är överkänslig mot ljud. Blir lätt irriterad!
  5. Jag har velat bli polisen i flera år.
  6. Många gånger när jag ska köpa skor lär jag gå på barnavdelningen.
  7. Jag pratar ofta för mig själv.
  8. Jag kan inte ens se en spindel på tv;n utan att det börjar krypa på kroppen.
  9. Jag kan inte sova när det är kolsvart i mitt rum.
  10. Jag börjar fortfarande gråta när jag måste ta en spruta.


2 kommentarer
Postat av: ...

Jag är också rädd för att bada i sjöar! Man ser ju inte botten

2010-12-14 - 13:12:30 |
Postat av: Emily

HÄRLIGT ATT han är så snäll! Så ni är 2 st som bloggar? Blev jätteförvirrad först! :P

Har också alltid velat bli Polis! De e roligt och fartfyllt!

2010-12-14 - 15:54:39 | URL: http://agressia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0