tjock?

Alltså jag blir ganska arg faktiskt. Alltså alla kommentarer om att jag är tjock, äter mycket och dedär? Alltså okej, jag är gravid, jag har stor mage, men allt annat då, jag kanske har fått lite mer fläsk på mig, men jag är ju fortfarande inte tjock?!
Bara för att jag lagar bullar och äter två i rad, inte får på mig kläder jag kunde ha på mig förr och bara för att jag äter mat så är jag inte tjock!
Ska jag svälta ihjäl istället då bara för att inte få kommentarer? Jag har stor mage eftersom det ligger en bebis där inne, inget annat!
Alltså att sedan gå runt och säga till folk att jag äter mycket bullar? hur jävla patetisk får man vara? :mad::mad:
Sen så tycker inte jag inte illa om folk som är lite större en andra, men jag blir fortfarande arg av att folk säger det till mig när jag inte är det.
Alla har sin kropp & alla passar i den! :)

1 kommentarer
Postat av: Ida

Va ofta någon säger att du är tjock bara för att du äter bullar?

2010-12-12 - 13:20:59 | URL: http://eldflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0