vilodag idag.

Igår va inte min dag som sagt. Hade nå fruktansvärt ont i ryggen och kall svettades! :(
Men idag är det bättre. :)
Igår åkte jag till valbo med mamma och Julia, Medans mamma skulle jobba en timme så åkte jag och Julia hem till pappa. Så mycket gjorde vi inte, Jag gick mest runt i Julias rum, ehe. Kollade även på gamla bilder på mig, SNYGG JAG VA, på varje kort hade jag typ uppspärrade ögon och pyjamas. :D
Sen så hämtade mamma oss igen och vi åkte för att först äta på Donken och sedan kollade vi i affärer. Va ganska jobbigt med tanke på min rygg, men det gick ändå.
Köpte bara ett par jätte sköna troser och ansiktsmask. Så medans mamma är på jobbet idag så ska jag passa på att göra mig lite fräsch! ;)
grym på paint! ;)



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0