vecka 41 plus 2?!

Jag va helt inriktad på att hon skulle kommit 39 plus 6 men icke, Dagarna går ju bara och liten känner inte för att komma ut. Ska till sjukhuset imorgon på ultraljud, dom ska kolla så satt hon mår bra och att moderkakan "fungerar" som den ska. Så satt hon får allt hon behöver. Hoppas på att bli igångsatt så jag snart får se min älskade lilla flicka, Men om det inte blir så, så är jag fortfarande glad över att hon snart kommer. :)
Jag ska göra allt för dig liten, allt jag kan!
Du kommer alltid att komma i första hand! :love:





2 kommentarer
Postat av: E M E L I E R E S E R ! ! !

sv; tackar :)



och vilken härlig mage, hoppas allt går bra nu :)

2010-12-14 - 14:59:50 | URL: http://emeliereser.blogg.se/
Postat av: stina - mamma till Melker

Vilken fin mage :) Lycka till med förlossningen när den väl sätter igång :)

2010-12-15 - 16:01:58 | URL: http://st1naa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0