Vilken natt alltså!

För det första så kunde jag inte somna. Hade nå grymt ont i magen, precis som om jag vore hungrig men icke. Somnade i alla fall till sist och började drömma.. mardröm såklart så jag vaknade bara en lite stund senare. Somnade om, och vaknade igen runt halv 4 av att jag hade ännu ondare i magen, så jag tänkte att jag nog hungrig och gick upp och åt en banan. Men nej. Hade fortfarande lika ont så jag gick och la mig igen. Tog mig en timme att somna igen. Klockan sex vaknade jag igen. Gick upp och drack och la mig igen. Hade fortfarande ont i magen men somnade till sist ändå. :tired:
Och halv 8 typ gick Julia upp och då vaknade jag igen. Så då gick jag också upp och kollade på lucia med mamma.
Åt lite frukost och sådär. Mamma ringde sjukhuset och dom sa att man lära ha gått över  vecka och 5 dagar så jag fick tid på onsdag att göra dedär kontrollen. Får se hur det går.. Men nu så ska jag nog försöka sova lite.
Hörs senare. :)

2 kommentarer
Postat av: ...

en som jag känner fick ett barn för en vecka sen och hon kände likadant bara en dag före typ.. kanske är dags då? ;)

2010-12-13 - 11:41:59 |
Postat av: Kim

Hoppas att hon kommer snart!

2010-12-13 - 19:57:58 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0